24. mars 2009

Bursdagskort til min far/ Birthdaycard for my father


Dette kortet har jeg laget i litt vintage stil til min kjære far. Mitt håp er at han også liker pin-up damer :D

Jeg har her stemplet med stempel fra Scrapmagasinet og fargelagt med Ink it Up. Brushet forsiktig over hele flaten med litt rosa og brunt blekk og deretter brukte jeg sort i kantene.

Mønsterarkene husker jeg ikke hvor er fra da disse også er importert fra USA. Teksten er skrevet ut på pc og sydd for hånd på en liten bit brun fotokartong. Brushet over med brunt blekk. Til slutt satte jeg på fotohjørner i gull for å få litt ekstra farge.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~
This card is made in vintage style and is a birthday card for my father. I hope he is into pin-up girls to :D
I stamped with a stamp from Scrapmagasinet and colored it with Ink it Up. I brushed carefully over with pink and brown ink and just added a little black on the sides.
The text is printed out from my PC and sewed by hand on a piece of brown bazzil. Brushed with brown ink and added some photo corners in gold to add a little extra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar